Cangaaa memnunum, şuan için herhangi bir olumsuz durum yaşamadım. Benim bebeğim de son iki defadır gittiğimde yüzünü göstermiyordu. Görebileceği açıyı denedikten sonra yaptığı açıklama bana yeterli geldi. Yani denediğini gördüm en azından. Burda önemli olan karşılıklı güven, sizin denk geldiğiniz gün de mutlaka denemiştir açıklaması yeterli gelmemiş olabilir belki de size