Busra221 Kızlar şiddetli öksürüğümde malesef kaçırıyorum daha 18+3 😭 ilk defa böyle bişey başıma geliyor varmı yaşıyan
Asl_13 Busra221 20 haftada basiliyan okusuruk 33 hafalik hamileyim hayal öksürükten idarimi kaciririm
Kizlarin_Annesine06 Busra221 benm 3.çü doğumum rahim geniş olduğu için gülünce hapşırınca oksurunce idrar cakirma oluyo
aysozrr Busra221 öksürmeyi yaşamadım fakat hapşırdığımda bu hissi net biliyorum hamileliğim başladığından beri yedek iç çamaşırı taşıyorum yanımda😄 ama çok normal olanlar varmışş
Busra221 Asl_13 doktora sordunuz mu hiç bi sebebi varmıymıi bunun☹️ Bana doktor 15 haftaa plasenta biraz aşağıda demişti onun etkisi varmı merk ediyrm. Sizde öyle bişey varmı
Nuresalo633 Busra221 2 haftadir muayene gitmedim bu hafta gidicem doktorum çağırdı niye öyle oldu bilmiyorum sizinde mi öyle oldu
Busra221 Nuresalo633 eevt ya benımde öyle oldu malesef bende gitmedim 1 hafta sonra gidicem bende sorucam bakalım ne dicek
On-Fr-Tu Busra221 benim de aşağıda idi hep oluyordu. Bu hafta plasenta yukarı çıkmış düzelmiş dedi yine oluyor
Busra221 Kizlarin_Annesine06 benim öyle bir durum değil. Sizinkisi baska bi durum benım suan gebelikten ötürü..
Busra221 On-Fr-Tu cok iyi inşallah benımde cıkar kaçıncı haftadasınız . Birde istirat ettiniz mi acaba yatarak mı yukarı çıktı