Bebeğim son zamanlarda (2 haftadır) yabancı birini görünce ağlamaya başlıyor. Normalde ağlayan bir bebek değil mızmızlanır sadece. Ama tanımadığı biriyle göz göze gelince , biri onu sevmek isterse hemen korkuyor ve bağırarak ağlıyor bu neden olabilir. Bu beni zorlamaya başladı bi yere gitmeye korkar oldum ya da birini davet etmeye