Fatmakrnc Kızlar merhaba 13 haftalık oldum ama aşırı tansiyon yüksekliğim var ilk defa böyle bişeyle karşılaştım çok korkuyorum ne yapmalıyım hiç bilmiyorum nasıl beslenicem ne yapicam bilmiyorum
tugcesakzci Fatmakrnc tuzlu ve ödem yapacak gıdalar tüketmeyin. Bu durumunuzu mutlaka doktorunuza danışıp kontrol altına girin. Gebelikte yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtisidir ve sonuçları hiç iyi değil. Nolur nolmaz bir an önce bildirin durumunuzu