Zeynep_2304 Esrashshshssh ben hiç bir belirti yaşamadım sadece biraz uyku hali vardı bnde kişiden kişiye değişiyor canım
Yozgee Bütün hamilelik belirtilerini yaşayacaksın canım doktorum da söylemişti bana ama sakın heveslenme biz kalp atışını duyana kadar demişti öyle de yaptım .. Evet zor ama sakin kal ve bol bol yat dinlen
Yozgee Esrashshshssh yanıltıcı pozitif çıkabilir ayrıca ben test yaptım negatif çıktı 2 gün sonra kan da pozitif çıktı 😁😁 Doktorunuz çağırdığı güne kdr yapmayın test derim ben
Yozgee Hımm benim doktorum kan verene kdr yapma dediydi 🙄 Progesteron değerinize bakmayacakmı peki ??