Merhaba herkese. 39+0 ım önümüzdeki hafta sezeryan olcam bebeğimin kilosundan dolayı. Ancak bu akşam ilk kez çok koyu akıntım oldu ve az az devam ediyor. Rengi açık olduğu için nişan olduğunu sanmıyorum ama ilk kez olduğu içinde biraz heyecan yaptım. Sizce doğum belirtisi olabilir mi