Pamuk Kızlar biliyorsunuz muallakta kalmıştık bugün herseyi net gördüm çok komikti küçücük bebekte öyle bisey olması.😂 Sizler ne yaptiniz🥹 Kızlar yorum yaparken 1,2,3 diye yazar mısınız? Erkek sayısını bilelim😂
Gamze_yildirim Pamuk benim normal de Nisan di doğumum ama her gidişimde 3 veya 4 gün atarak gidiyor Mart sonu gözüküyor benimde doğumum erkek bugün öğrendik marttan sonra 2 erkek bebemle nasıl olucak merak ediyorum 😂
Sahsenem34- Pamuk Bir martta biz varız normalde 5 mart erken gelirse subat balık erkeği olacak bizimde aslında şubat olmasını istiyorum annesi gibi şubat doğumlu olur 🤣🤣
Mrvizmrli Pamuk 3 martta geliyor benim prensimde ve bende gördüm detaylı ultrasonda her ayrıntısını cok komikti 420 gram bişey ama maşallah her şeyi ortadaydı🤣
Gamze_yildirim Pamuk hep kız hiissettim aslında bı oğlum var 1 de kızım olsun istedim ama Allah böyle nasip etti ☺️☺️
Eslem2112 Pamuk merhaba canım benimde bugün erkeğe benziyor dedi bı önceki kızdı sanki seninde öyle bir hikayen vardı
Life123 Pamuk benim bebeğimde martta doğacak nasipse 16 Mart gibi , şuan 18 haftalık ama cinsiyeti kasımın ilk haftası detaylıda öğreneceğiz. Eğer kızsa bu teziniz çürür😂😂
Gizemlibirisi007 Tahmini doğum tarihi martın ilk haftası gözüküyor bizim beyefendinin de💙 tam vaktinde gelirse o da bir mart ve balık burcu erkeği olacak😅🐣
Haticebubekir0 Gamze_yildirim benımde bir oğlum var gönül kız istedi rabbım böylesini nasip etti bu da erkekmıs 17 haftalıgım bugun ögrendık sağlıkla gelsınler ınsallah