Smyye1B Adetten 6 gün önce kramp ile birlikte kahverengi lekelenme yaşıyorum yerleşme kanaması olabilir mi ? İlk gebeligimde yaşamadım.
Gkces09 Smyye1B adetten 7 gün önce kahverengi leke geldi 2 gün devam etmişti yerleşme kanaması ben de bu şekil olmuştu ☺️
hunilimom Smyye1B ayy kuzum bilmiyorum hiç başıma gelmedi gelen arkadaslar hep pembe gibi dediler 😂😂 yap artık şu 2. Yi
Deletedmom_85 Smyye1B istiyodunuz o zaman ahaha halinden memnun gibisin. Hayırlısı bakalım kuzum gönlüne göre olsun 😂
Smyye1B Deletedmom_85 Allah’ın bildiğini kuldan saklayamam eşim istiyor benim çok hevesim yok Allah’ın gücüne gitmesin daha bebeğim küçük tedavisi var diye 2.ci düşüncem yok 🥲