SevimM18 Değerim 3.20 çıktı doktor daha henüz çok küçük yeni oluşmaya başlıyor haftaya gel dedi sizce yükselir mi başına gelen oldumu
koomikbiranne0507 SevimM18 benim adetim geçtikten 2gün sonra 16 çıktı bugün 7ye düşmüş kimyasal gebelik olmuş yani anlıcanız
koomikbiranne0507 SevimM18 hayır yumurta ve sperm dölleniyor ama rahim içine tutunamıyor sağlıksız bi kromozoma sahip olduğu için rahim kabul etmiyor ve kendiliğinden düşüyor adetle beraber kürtaj olmuyorsun
SevimM18 Eses25 yumurtlamanın ustunden 10 gün geçti daha henüz adetim de gecikti ben yumurtlamam geç oldu yumurtlamada o yüzden gecikti sanmistim
Eses25 SevimM18 belkı artar canım daha on gun olmus yumurtlama ustunden 14 gun bekleyin dıye bosuna beklemiyorlar kesıj sonuc olsn dıye
koomikbiranne0507 SevimM18 bunu söylemek güç bazı durumlarda geç döllenme olabiliyor onlardada değer düşük çıkabiliyor burada önemli olan çıkan değerin 2 günde bir 2kat artıyo olması mesela ilk gebeliğimde adet günü 60 küsürdü ve 2 günde bi kan verdim doktorun istediği değerde artış sağlamıştı
iremkayaaaa Merhaba benim şuan beta hcg değerim 93, 4 haftalık denildi 2 gün sonra gel dediler yarın yine gidicem değerim artmışsa kesinleşmiş mi oluyor hamileliğim acaba
Ebru3457 iremkayaaaa sizinki normal değerlere göre yüksek büyük ihtimal hamilelik var birşey çıkmazsa benimde değerim 78 di hamile olduğumu öğrendiğimde şuan 22 haftalık hamileyim o zaman doktor 1 hafta sonra tekrar çağırmıştı beni kontrol için ama siz doktor ne derse onu yapın tabi ihmal etmeyin
Ebru3457 SevimM18 normalde böyle durumlarda doktorlar gri olarak görüyor pozitiflik veya negatiflik söz konusu değil şuan üstünden 2 gün geçince tekrar kan verin yükselirse gebelik var demektir
iremkayaaaa Yarın tekrar gidicem 2 gün geçmiş oluyor insallah hayırlısıyla artmıştır çok teşekkür ederim cevabınıza :)