Nurkarya kızlar 32+2 hamileyim karnımın içi acıyor bi tarafı sancı değil bildiğiniz acı sebebi nedir sizce başına gelen var mı
Nurkarya Ayseveikizler acı ama dimi ağrı değil böyle bi yerine sıkarsın ya sanki öyle yırtılıyo sanki bide bebeğim aşırı hareketli hiç ama hiç durmuyor bence zayıfım baya artık hareketleri bile canımı yakıyor
Ayseveikizler Nurkarya evet acıyor benimde. Sanki kolunu bir yere vurursun da morarır dokunamazsın acır ya öyle acıyor. Benim bebeklerim ikiz ve onlar da hareketli baya o yüzden yoğun hissediyorum bende