Azra8Engin Mavimtrak alt 104 ast 55 cikti enfeksiyon a gittim tekrar kan aldı 1 hafta sonra düşmüş dediler. Laborant arkadaşım var çok çikolata abur cubur yediysen yükselmiş olabilir demişti 1 hafta kestim yemedim 1 hafta sonra düştü doktor birsey yükseltmis diyetine devam et dedi
Mavimtrak Siyah0606 doktora sordum normal dedi. Başka doktorlara da sordum onlarda normal dedi. Rutin kontrol yaptıracağım
Mavimtrak Azra8Engin geçen hafta griptim belkide ondan karaciğer yoruldu 🤷🏻♀️ Allah hepimize sağlık versin ya
Azra8Engin Siyah0606 karaciğer yaglanmasinda ldl ve trigliserit yükselir ama alt ast yüksekliği hepatit habercisi ldl kolesterol trigliserit degerin kac
Anonim07 Mavimtrak ben ilk hamileliğiöi öğrendiğimde rutin testlerde öğrenmiştim Yüksek çıkmıştı Ama sürekli değişken bir değer olduğu için iki hafta snra tekrar ölçtürdüğümde normale dönmüştü Sizde öyle yapın sitrea yapılacak vir yüksekliğiniz yok ☺️
Naniklininik Benim de trigliserid ggt ve alt yüksek çıktı 2 gündür enginar yiyorum enginar suyu da aldım. Diyet ve yürüyüş ile düşer inşallah ve kullandığım çok vitamin vardı onları bıraktım
Gulsah_09 Mavimtrak benim en cok zorluk cektigim konu hatta 4 gun hastanede yattım alt 390 ast 200 falandı ve dusmuyordu sonra kendiliginden dustu hala yuksek ama 40 oldu beni doktorum dahiliye ordanda gastroenterolojiye yönlendirdi simdi 4 aylik oldum 20 gunde bir kontrol ediyor kanda
Gulsah_09 Naniklininik hiç bir sey yapmadılar ne serum ne baska bir sey biraz yememe dikkat ettim ama oyle cok degil harici bir sey yapmadım açikcasi