Yaso2110 Merhaba, Hafta da öğrendim hamile olduğumu daha kesesini göremiyoruz 4. Hafta bugün benim gibi erken öğrenen var mı? Zaman geçmiyor çok endişeliyim😕
balasininanasi Yaso2110 Bizde ilk gittiğimizde kese göremedik kan değerine bakıldı. 1 hafta sonra gittik keseyi gördük 2 hafta sonra da kalp atışını dinledik Başlarda bende biraz endişe etmiştim 🌝 İnşallah iyi olur gönlünüzü ferah tutun 🌸
Sbyrktrml Bende 4 haftalıkken öğrenmiştim anca 5. Haftada kese göründü 7. Haftanın sonunda kalp atışını duyduk hayırlı olsun beklemek çok zor ama öyle diye diye 39+3 oldum şimdi de doğmasını bekliyorum ama gelen giden yok 😄
Yaso2110 karakayahavva00 ben dün gittim hcg 500 şuan 2000-2500 olmadan göremeyiz dedi doktorum haftaya tekrar gel dedi