Kızlar merhaba . Bu folik asiti içince benim midem bir bulanıyor bir bulanıyor anlatamam size beni ayağa kaldırmıyor iştahımı kapatıyor içmediğim zaman o kadar iyiyim yemek yiyorum çok güzel ama içince kötü oluyorum doktoruma mesaj attım dedi ki oda mide koruyucu ile birlikte iç dedi 12. Haftaya kadar kullanmanı öneriyorum dedi 10. Haftamız bitmek üzere napıyım sizce bu durumu yaşayan oldu mu