Zlyhaa A.selam, kaçınci haftaniz. 23.hafta gibi bana da sınırda sonra da fazla dendi . Ama o ara çok tatlı hamur işi kavun vs. yemiştim . Diyet önerdi. Yediklerime dikkat edince normale döndü çok şükür
Guleroz Zlyhaa 23+1 deyim bugün sınıra yakın dedi çok üzüldüm bende dediklerine dikkat edeceğim umarım kötü birsey olmaz 😔
Zlyhaa Ben de çok tedirgin olmuştum anlayabiliyorum sizi. ama eğer siz de tatlı da hamur işinde aşırıya kactiysaniz ondan olabilir. İnşaallah düzelir endişe etmeyin 🌸
Guleroz Zlyhaa inşallah çok teşekkür ederim evet bu aralar doymuyorum sürekli biseyler yiyorum ondan olabilir 😔