Yaprakdokumuseverr Newmommmm526 Kesinlikle sezaryennnn. Birdaha suni almam. Büyük konuşmak istemem ama ayılıp bayılmak daha kolay
Hulyab Newmommmm526 herkesin dogum hikayesi farklidr elbet ama suniyle normal daha guzel sonrasi icin o an evet sknti cekiyosn ama sezeryandada snrasnda oluyoms yani dogumun ne yazkki kolayi olmuyor 🥺🥰
Sinemmm1 Newmommmm526 suni ile doğum yaptım şimdi ikincide de suni verelim deseler tabiki normal doğumu tercih ederim. Herkesin acı eşiği farklı denemeden bilemezsiniz. Zaten doğum geçince hepsi unutuluyor normal doğumun en güzel yanı bu bence 😊 doktorunuz neyi önerirse ona güvenin bence ve kendinize de inanın 🥰
Ranadlbll İlk doğumum suni sancıyla başlamıştı 41. Haftada Şimdi ikinci gebeliğim 39+0 olduk yine olsa suni sanci derim o anlarda çekiyorsun ama sonrası rahat oluyor bence sezeryan zorunlu olmadıkça olmamalı 😊