Hicrano00 benim kızımda yadasim 3 tane. Delik vardı anne karnında öğrendim ben doğunca 15 gün kuvezde kaldı daha onra sürekli 1 ayda bir kalp Dr gidiyorduk takipliydik gün geçtikçe ay geçtikçe 3 ayda bir 6 ayda bir gitmeye başladık bu süreçte kalp 3 Şi kendiliginden kapandı biri kapanmadı mm büyüktü 9 mm o yüzden 4 yaşına kafar takip edildi kg yerine geldiğinde anju olaraka kapanildi şükürler olsun Rabbime ama iyi bir Dr bulun ve takibini sağlayın ben İstanbul’da Anadolu yakası dayım gitmedigim devlet kalmadı bıraksam çocuğu 1 aylikken açık kalp amaliyeti yapicaklardi koşuyolu Medipol le gelen bir Dr var Ahmet Çelebi diye mukkememl ve profosor bizi o takip etti anju Siyami ersekte yaptı anjumuzu bir arastirin heryerden bu Dr gelen çok kişi var birwz paha ücreti 3 bin muhanesi