Tanem066 Hanımlar merhaba.12+3 günlük hamileyim 5.haftadan beri ne yesem gaz yapıyor sancı çekiyorum hergun.benim gibi olup çare bulan var mıdır yardım edinn😔😔
mervemurat16 Tanem066 gaza en iyi gelen kimyondur yemeklere az miktarda atabilirsiniz.Ayrıca doktorunuza danışarak nane kimyon çayı içebilirsiniz
Tanem066 Hic bir baharat kullanamıyorum reflum var.yemeklere salça bile koymuyorum.doktora danışarak rezene çayı içiyorum oda fayda etmiyor.sanirim bunu 9 ay çekeceğim Bu arada safra kesem yok onunla alakası varmidır ki