Merhaba serklajlı anneler,
Buradaki deneyimli annelerden duyduklarım sayesinde çok endişe duymamıştım dikişi aldıracağım için ama yine de bir stres oldum tabiki yalan yok:) Fakat doktorumun da söylediği gibi gerçekten 2-3 dakika sürdü.Sadece bir makas sesi duydum sonrasında ipi de gösterdi hatta bana.Dikişle alakalı herhangi bir ağrım olmadı sadece spekulum biraz canımı yaktı ama 2 dk için dayanılmayacak bir şey değil tabiki.Yani demem o ki ben de böyle pozitif yazayım da diğer annelere de moral olsun inşallah.İnşallah sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alın🙏🏻Sırada doğumu beklemek var☺️ (23.haftada acil serklaj olmuştum şu an 35+2yiz)