teacher-mom21 Devlet hastanesine gittim bugün randevu aldım bir defa da iptal oldu tekrar aldım falan derken gittim bugün cinsiyet demedi ultrason zaten görünmüyor bebeği görmedim us kağıdı yok ilaç yazma yok hep mi böyle ilerliyor??
caqlates teacher-mom21 ben bir kere gittim canım birdaha gitmem dedim doktordan doktora değişiyordur ama beni azarlamadığı kaldıydı bi tek çok sinirlendim sadece kendisi gördü bana göstermedi kağıt vs vermedi
ASE6154 teacher-mom21 ben şehir hastanesine gidiyorum ben uzandığım zaman doktor hemen ekranı bana çeviriyor öyle bakıyor ultrasona kağıtta veriyor
aminehumamoms teacher-mom21 hayır hepsi öyle değil bende hem devlete hem özele gidiyorum devletteki doktorumdanda çok memnunum hep gösterir bebeği detaylı anlatır konuşur kağıt falanda veriyor iyi doktor önemli olan devlet özel değil
bdenerigokce teacher-mom21 devlet doktoruma aşığım çok iyi bir doktor, onu bulmadan önce 2-3 doktor gezdim devlette onlar da iyiydi kötü diyemem ama bu onlardan çok çok daha iyi yani devlet ile alakası yok🤷♀️🥰
Gamze_yildirim bdenerigokce kesinlikle bazı devlet doktorları işini tam hakkıyla yapıyor bende devlete gidiyorum ve doktorumdan çok çok memnunum çok güler yüzlü 2. Hamileliğim her istediğimi sorabiliyorum alıştım artık doktora😂ve girdiğimde 10 dk ya yakın muayene oluyorum her gidişimde de ultrason kağıdı alıyorum kilosunu boyunu söylüyor
Ladybird06 teacher-mom21 Hepsi aynı değil elbette istisnaları var ama çoğunda kısacık muayene süreleri ilgisiz doktor soru cevap yok vs.
bdenerigokce Gamze_yildirim bana bazen bozuk kusura bakma diyor ama anne bebek günlüğü yapıyorum her sayfa ultrason oldu arada vermese de olur yani😂 boy kilo bana da söylüyor, sorularımı notlara yazıp tek tek soruyorum bi kere telefonumu aldı kendi cevaplıyor 🥰😂 maşallah diyelim 🌺
Minikperi teacher-mom21 ben ilk doğumumu Hacettepede yaptım orda hem cinsiyeti söylemişlerdi hem de her muayeneden sonra resim veriyolardı 2020 yılında doğum yaptım yani bu dediklerim 2019 yılında böyleydi. Bu sene 1 kere Ankara Bilkent şehir hastanesine gittim 11 haftalıkken orda da verdiler resim. Hem de özel hastaneninkinden daha net bir resimdi. Randevu aldığım doktor da yoktu beni asistan doktor muayene etti. Yani bilmiyorum bana mı denk heldi böyle yplsa genel olarak mı böyle 🤷🏻♀️