Serpils Haftamızda yarın doğum olacak. 29. haftadan beri açıklık vardı bu haftaya kadar geldik. Sizden dua istiyorum lütfen bize dua edin 🙏
Minnakkurabiyeveannesi27 Serpils Sağlıkla gelsin inşallah şuan kaç kilo ciğer gelisitirici felan oldunuz mu
Ladybird06 Serpils Rabbim yardımcınız olsun hastane kuvöz sürecini tez zamanda sağlıkla atlatıp bebeğinle evine dönmeyi nasip etsin. Peki neden yarın alıyorlar bebeği, suyu mu azaldı veya farklı bir sebebi mi var bir açıklama yapıldı mı?
Serpils Belginylmz sürekli sertleşiyordu kontrol sırasında doktorumda şahit oldu nst de de sancı çıktı maalesef
Minnakkurabiyeveannesi27 Serpils O halde korkmayın inşallah kuvoze bile girmez çünkü 2 kilo altı ciğeri gelişmemiş bebekler giriyor genelde kuvoze
Ihlamurrengi Serpils dünden beri sertleşiyor :( düzensiz sancım var. 33+1’im. Yarın kontrolüm var inşallah kötü bişi duymam. Sabahtan beri kaskatı oldu bebk ya delircem
Dylann_3433 Maşallah kilosu çok iyi haftasıda iyi hiç korkmayın bir kaç gün küvözde kalır annesi ama onun için bu çok daha iyi sizde hep iyisini olumlu düşünün sütünüz etkilenmesin
Serpils Ihlamurrengi Rabbim yardımcınız olsun kötü düşünmeyin lütfen inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi
Gkckr Ihlamurrengi bende de aynı durum vardı suan ilac falan kullanıyorum . Doktora gittinmi ne dediler 😏
EDA-GUN12 Sizce normal doğumu sezeryanmi şu an 25 haftaligiz çok korkuyorum normal doğum dan ilk bir de nasıl oluncak bilmiyorum dikişi ne diye atıyorlar bilmiyorum dikişten ve normal doğum dan çok korkuyorum
Serpils EDA-GUN12 bende aslında normal doğumdan çok korktuğum için sezeryan düşünüyordum şu an öyle oldu tabi ki normal olan daha sağlıklıdır ama ben yapabileceğimi pek düşünmüyorum nedense :)
Serpils eylulmihrasmom Ladybird06 çok teşekkür ederim bebek gayet iyi aslında ama zaten 29 haftadan beri durdurmaya çalışıyorduk açılmam vardı doktor daha fazla bekleyip riske atmayalım plasenta ayrılması olabilir bebek riske girer dedi o yüzden oluyor
eylulmihrasmom Serpils neden alıyorlar bebeği yatış vererek sancınızu kesmeye çalışırlar 8 cm açıklıkla 1 hafta durdum haftam küçük diye doktor tutabildiğimiz kadar dedi. suyu vs mi az bebeğin ya da kalp atışlarında problem mi var
EDA-GUN12 Serpils Serpils ben bjr de daha önce kürtaj oldum devlete canlı canlı olduğum için baya baya korktum ondan