Kırkınızdan sonra korse kullanmaya başlayabilirsiniz bende sezwryan doğum yaptım 40ımdan sonra yaklaşık 1 ay göbeğim gidene kadar korse kullandım ve başardım. Şimdi 2 bebeğime hamileyim korselerim hala duruyor ve gene kullanacağım genetik olarak şanslıyım zaten zayıf Bi insanım ama korsenin çok faydası olduğuna inanıyorum