fidan_1952 Arkadaşlar bugun ebe muanesine girdim kegida su sekilde yazilmis Dilatasyon var Acilma 2 cm Belirti var Pazartesi hazirliki gel dedi bunalr ne oluyo yani bilen varmi
Minnakkurabiyeveannesi27 fidan_1952 Canım açılman 2 cm olmuş doğum belirtileri varmış pazartesiye kadar olabilme ihtimali bile yüksek bol bol yürüyüş yao hurma ye squat hareketi yap