Huriyemustafa Kızlar selam. Yaa benim tansiyonum 13.8 filan çıkıyor genelde hep bu civarlarda. Benim gibi olan var mı? Biraz yüksek galiba korkuyorum açıkçası. Fakat ben kendimde bir anormallik görmüyorum. Sadece iki üç gündür baş ağrım oluyor. Yardımcı olabilir misiniz yüksek mi sizce sizin tansiyonunuz nasıl 😟🤭
Bskrt Huriyemustafa benm ilk aydan itibaren hep 12/8 çıkıyor normal diyor doktorum 14/9 olursa ve geçerse tehlikeliymş