kubraayman 36+4 haftadayım sol bacağım ve kalçam ağrıyor kalkınca ve yürüyünce ağrıyor sizce sebebi nedir ayakta durdum biraz ondanmı oldu
Abcdefgd kubraayman rahim büyüyüp genişledigi için baskı yapıyo bacaktaki damarlara demişti doktorum ondan agrı yapıyomuş çok egilip kalkınca daha da sık agrı yapyo bende de var 31 haftalıgım
Melike_02 kubraayman evet canım ayakta durduğun için büyük ihtimalle. Benimde öyle ayakta fazla kaldığım zaman sağ kalçam bacağım çok ağrıyo