Gebesannee canım baktım e nabızda bulamadım hiç yanlış hatırlamıyorsam sonucuma hastanenin sitesinden bakmıştım ben de e nabızda çıkmadığı için, protokol no istediği için onu bilmiyorum şuan bakamadım hastanenin sayfasından da. Telaş yapman çok normal kendi canından çok onu düşünüyorsun ❤️