Olsa silik de olsa çıkıyo. Hep burda gördüklerim o şekilde. Ben de bat günü test yaptım bu şekilde çıktı. 11 günlük bi gecikmem oldu acaba testte mi çıkmıyo diye düşündüm kan değerimde 2 çıktı ama hamile değilim maalesef. Emin olmak için kan verebilirsin. Üzmek istemem ama negatif. Ama umarım değişir hamilesindir 💕🌸