yagmur-68 kasıklarım da çok ağrım oldu bi de iğneyi vurulduktan bi sonra ki gün karnım şiş gibi hissediyodum iğneyi vurulduktan sonra bunlar normalmiş zaten sende sıkma canını Allahım inşallah gönlüne göre verir belirti yok hamile değilimdir diye düşünme biraz daha bekle bakalım ben de ilk değerimi öğrendiğimde çok düşüktü 13 dü inşallah sende çok güzel haberler duyarsın Allah’ın izniyle allahtan umut kesilmez canım🤲🏻❤️🥰