umudumhicbitmez13 Qizlar çok ağlıyorum ufacik şeye sinirleniyorum korkuyorum bebeyime zarar verir diye 8hafdalik hamileyim kimlerde böyle hal yaşıyor
__mom umudumhicbitmez13 ben hergün boyleyim bazen çok sinirli bazen çok duygusal bazen çok agresif oluyorum hormonlarimiz değiştiği için normal çok aşırı bir üzüntü yasamadiginiz surece