Kubbbb benim tansiyonum hep düşük kalp nabzım hep hızlı maalesef. Kalpte zaten subravertiküler taşikardim var kalp ilacı kullanıyorum ama tansiyon düşmesi için de bir şey yapamıyorum genellikle dinlenmeyi tercih ediyorum. Biraz uzanınca veya direkt uyuyunca kalktığımda rahatlamış oluyorum