snglaslan 1122esraesila aynı postu bende okudum bende aynı şeyi yaşadım ve ağladım anlıyorum insanların acıları var. Ama uygulamayı bu yüzden silecem bu tür acı deneyimler için başka bir uygulama açılabilir çünkü çok fazla etkileniyoruz🥺
busraakurt52 36+3 üm kızlar bende cok fazla hissedemiyorum kızımı sürekli sağlık ocağına gidip kalp atışı dinliyorum ama kızım çok hareketsizmiş gibi geliyor banada maalesef
busraakurt52 Cinsiyettahminidolunayes aynj gercekten ama ilk kızımda böyleydi hala sakin bir cocuktur sendromlarını saymazsak buda ablası kılıklı sanırım☺️