GiGi1 Cansuu55 doğru söylüyorsun ama bir fikir almak istedim nasıl oluyor bilmiyorum önceden hep kötü yorumları okumuştum şimdi kendim sorarak kötü olmadığını görmek istedim🥰
SemaYldz GiGi1 Kendini kasmazsan acımıyor bende geçen hafta çatı muayenesi oldum çok çok az bir acı normal o kadarı da
okk GiGi1 2 parmak ile yapıyor 10-15 sn kadar sürüyor psikolojikmen kendini kasmadığın sürece bir problem yok sen nefes alıp verene kadar bitmiş oluyor