GiGi1 Kızlar merhaba, yarın tam 38 haftalık oluyoruz cuma günü çatı muayenem var. Hep okuduğum acılı olduğu. Bu kadar zor mu? Yada ne yapmak lazım? İlk gebeliğim iyi şeyler duymaya ihtiyacım var🥹☺️ Teşekkürler🌸
busra-2410 GiGi1 bende dün oldum kendimi kasmadim neredeyse hiç acımadı diyebilirim sakin olmak önemli 🤗
Gulsahim GiGi1 canım benim 3. Doğumum olacak kısmetse..🥰🤗 yakında benimde olacak çatı kontrolum bana guvenebilirsin hiç korkulacak bişey değil anlamıyorsun bile nasıl baktığını yeterki kendini kasma
Mcmcmcm GiGi1 yani şuan orası hassas olduğu için biraz canım yandı benim ama cok kastım kendimi siz rahat olun bide max 10-15 sn falan sürüyo ya ne kadar acıyabilir ki😂
Smhaa_61 Aylanursu Ne dedi peki çatı darlığı falan var mı bende geçen hafta baktırmıştım 36.haftamda çatın dar dedi bi sonraki haftalarda tekrar bakacak inş düzelir 🥹🥹
Aylanursu Smhaa_61 Benimde catım dar bana Kasım 2 de sezeryan dedi ama ben normal istiyorum o yüzden dedim beklemek istiyorum diye
EceAtak Ben 3 4 kere oldum iki parmağını sokuyo işaret parmağı ve orta parmak derin nefes al verene kadar çıkarıyor zaten bi acı hissetmiyorsun kasma kendini
Smhaa_61 Aylanursu en iyisi ya bende beklemek istiyorum.Doğumum kendi başlayana kadar🥹İnş açılmalarımız çok olur anlamayız da hemen normal bi şekilde kolayca doğururuz inşaAllah🫢🫢
Aylanursu Smhaa_61 Hem özel takipliyim hem devlet devletteki doktorum ben burda çatı muanesi yapmıyorum dedi ozeldeki bugün yaptı ve böyle dedi biraz sezeryan yanlısı bir doktor o yüzden bende devletteki doktorla görüşmek istiyorum bu konuyu☺️
ikibaloglanannesi Benim çatı muayenem sancım gelince oldu doğum anında ama korkulduğu gibi değil saniyelik bir şey. Kendinizi kasmayın🌺