Badesmmom evet ama ben hastane değiştirdim. Kendi hastaneme gitmiştim. Keşke yatmasaymışım sabaha kadar yürüdüm yemek içmek yasak dediler lavman yaptılar açıklığın 6 cm oldu ilerlemedi suni takıldı keşke eve gitseydim 2 gün sonra doğururdum belki ama daha kolay olurdu