Merhaba kizlaarrrr.
8+2.haftadaaan selaaam.. Nasıl geçiyor bu günleriniz.
Bende sürekli bir turşu yeme isteği anlatamam.Balık ve cevizden soğumamak için zor tutuyorum kendimi.
Çok şükür kusma yok sabah bulantılarımız var tam 8 haftalıkken 1.7cm olduğunu öğrendik.Cok fazla göğüs hassasiyetim var hiçbir şekilde yüz üstü yatamıyorum.Onun harince aynı hamile değilmişim gibi geçiyor.Sizlerin ki nasıl geçiyor doğum tarihiniz kaç olarak gözüküyor hadi biraz sohbet edelim bu 9 aylık süreci beraber geçirelim tanışalım 😘