kızlar ilk gebeligim bu zamanlarda böyle mi olmalı bilmiyorum ama yinede burada bi sormak istedim. son birkac gundur bebegimi coook asagıda hissediyorum. 34+5 haftalık hamileyim ve oglum 32. haftasında dönmüstü bas asagı, olması gerektigi gibi demisti doktorumuz. Gecen carsamba kontrolumuz de vardı sukur hersey biraz yuksek tansiyon dısında hersey normaldi. Bide kafamız haftasından 3 hafta onde, bu durum belki dogum seklimizi degistirir demisti doktorumuz o kadar. Ama bu asagıya olan baskıdan sebep cok rahatsızım. Aferersiniz ama hareketlerini tam vajinamın üstünde hissediyorum kıpır kıpır. Üst kısımda ayakları yanlarda kolları dirseklerini falanda hissediyorum ama böyle asagıdan cıktı cıkacak gibi birde keskin bıcak saplanması tarzında ara ara yürüyosam özellikle agrılar da giriyor tabi. Acaba haftası bana yakın yada benle aynı olan benim gibii hisseden var mıı