Eminesahin1 30 hafta civarıyız ikiz oldukları için tam gün kestiremiyoruz aralarında gün oynuyor da 😀 bel ağrıları zamanla azalıp sonra artacak mide bulantıları genelde azalmıyor bitmiyor doktorunuzun yazdığı şekilde prilam kullanıp bolca çubuk kraker stoklayın ikiz diye çok yemem lazım düşüncesine girmeyin bir de rahat ve sakin olun çünkü çok ilginç bir hamilelik sizi bekliyor kendinizi yormamaya da özen gösterin 😀