Son ayıma girdim sayılır ama bu zamana kadar yaşadığım olumsuz şeyler yüzünden hamileliğim çok stresli geçti tabi bu zamana kadar bunlarla boğuşurken pek bir şey anlamadım şimdi şimdi böyle kendimi mutsuz huzursuz hissediyorum eşimin hareketleri bile bana yapmacık geliyor önce ki davranışlarından dolayı şimdi ilgi gösterse de ilgilense de istemiyorum bende destek almaya karar verdim aranızda böyle destek alıp toparlayan oldu mu ?