annelik_4 benim de tsh hormonum yüksek çıkmıştı haftam sizin kadardı ama aç karnına her sabah içilen bir ilaç verdi onları içtikten 2 hafta sonra kontrolüm de düzene girdiğini görmüştük 38 haftalığım şuan o günden beri hala devam ediyorum onu içmeye sanırım bu bitince daha yazmaz sona geldik neredeyse çünkü