Use12345 Kızlar 3 aylık hamileyim kaynanama görümcemle beraber güz temizliği yaptik bugün sizce doğru mu bu sekilde iş görmem siz olsaniz yapar miydiniz korkuyorum bisey olacak diye bebegime görümceme de kıyamadım tek başına iş görsün
ebrarmom08 Use12345 kendini yormayacak zorlamayacak işler yapabilirsin sakın ağın kaldırma fazla yükseklere uzanma inşallah bişey olmaz bende gün içinde sürekli aktifim. Ağrın olursa dikkate al ama 😊
yaseminyaldiz Use12345 Ağır kaldırmadığın kendini zorlamadığın ve yormadığın sürece yapabilirsin tabiii. Ufak işlerde yardım edeceksin bir tek ama.
19982023 Use12345 31+4 üm yalnız yapiyorum ben güz temizliğimi . Yoruldukca bırakıp uzanıyorum.. bilerek yapıyorum biraz hareket etmek amaçlı .temizlik için kadın cagirsam ben yatcam bu defa . Tembel kaldım hamilelikte