Esra-135 1palyaco Canım bence daha çok yeni 2 gün de bir kan ver artış % 60 olmalı . Kendini strese sokma folik asit ' e basla . RABBİM SAĞLIKLA KUCAGINIZA ALMAYI NASİP ETSİN İNŞALLAH AMİNNNNNNNNN . . . ♥️💓❤️😊🤗🤣🤰🙏👨👩👧👦💑🤗😊❤️💓♥️
EbruOge 1palyaco suan cok yeni fazla kucuk:) normalde bu surecten itibaren saglikli bi gebelikte 2 gunde bir 2 kati katlanarak gitmesi lazm surekli kan vermek istemezseniz bi kac gun daha bkleyp yne verin yada duzenlo 2 gunde bir baktirin:)
Cankuss35 1palyaco ben 25 ile öğrendim 😂😂😂 şimdi sana zaman geçmeyecek hayırlı olsun canım ben en son 2008 gördüm bidaha vermedim
1palyaco Hlimee ayy gerçek mi evet çok düşük geldi bana sonuç önceki gebeliğimde ilk öğrendiğimde yüksek sonuç ile öğrenmiştim bu sonuç bana çok az geldi .
Odininmamisi 1palyaco Bende öncekinde baya yüksek ile öğrendim bu hamileliğimde 12 ile öğrendim hayırlı olsun canım
1palyaco Esra-135 yaa çok heyecanlandım folikasite başlamıştım evet devam edeceğim . Ay inşallah sağlıkla ilerler sağlıkla kucağıma alırım bir kürtaj yaşadım bu ilk bebeğim olacak olursa 🥹🥹💜💜💜🌸🌸🌸
1palyaco EbruOge evet değer çok düşük geldi bana da baya yeni . inşallah sağlıkla ilerler cuma günü yeniden kan veririm 🤲🏼🌸🌸🥹
1palyaco Yasemin_bilgili 23gün geçti sadece adet üzerinden oyüzden tereddütlüydüm büyük ihtimal adet bitince 5gün içinde yumurtlama gördüm. Çünkü 5gün sonra ovülasyon testi yapmaya başladım hiç pik görmemiştim .
1palyaco Cankuss35 hahah 😁 gerçekten öyle zaman geçmiyor kaç günde bir vereyim kan ? Biraz kasıklarımda rahim bölgemde ağrı var inşallah benimkide sağlıklı ilerler .
Cankuss35 1palyaco inşallah kuzum . Bence hergün verme ben halsiz düştüm şahsen . Çünkü bebek şuan kan ile besleniyor . 3-4 günde bir verebilirsin ben en son pazartesi verdim 2008 olmuş içim rahatladı bidaha vermedim yarın ilk kontrolüm ❤️
1palyaco gebeskaplumbaga yaa ismine ve resmine bayıldım 😁😁 evet inşallah sağlıkla ilerler bakalım 🤲🏼🤲🏼💜
aleyna3008 1palyaco bende pazartesi verdim 8,75 çıktı bugün bidaha verdim 15,5 çıktı niye düşük çıktı acaba ya bilen var mı böyle bi durum yaşayan
1palyaco Cankuss35 bende mi pazartesi versem acaba en iyisi öyle yapayım . 4gün var pazartesiye . Ya doktor bana sulandırıcı başlarız demişti gebe kalınca oyüzden de tereddütlüyüm gitsem mi ki doktora ?