Reglime 6 gün var ve ben regli belirtilerimi hep en üstte yaşayan biriyim. Şuanda da yine regl olacak gibi göğüslerim felaket şişti acıyor karnım belim ağrıyor ayaklarıma vuruyor yinemi olmadı diyorum ümidim gitti bi anda çünkü regl olacağım zamandaki aynı şeyleri yaşıyorum🤷🏻♀️ böyle olup şok bi şekilde gebelik öğrenen var mıııı varsa yazsında bizim gibi bekleyenlere umut olsun 🫠