Kızlar 7. Ayıma gireceğim haftaya. Ama iki gündür midemde inanılmaz bir yanma var. Yemek borum yanıyor resmen. İçimde asit topu var bildiğin. Ne yesem aynı baharatlı yemesemde çok kötüyüm. Süt ve yoğurt yiyorum ama oda fayda etmiyor. Ne yapabiliriz? Sizler ne yaptınız eğer bu durumu yaşadıysanız