Merhabalar öncelikle oğlum 39+0 normal doğum oldu 3482 gr ama çok zorlandım hatta doğum sırasında artık çatıda mı demişti doktor kafası takılı kaldı kafası uzunlamasına şişmişti geçti zamanla neyse şuan 38. Haftadayız 37+0 da 3350 gr kilosu kızımın doktor normal doğurmayı düşündüğüm halde bana bebek iri 4 kiloyu bulur dedi bende oğlum normal oldu dedim ama işte sezeryana yönelik konuşuyor 39.haftada çatı muayenesi yapacağım dedi ben endişe içindeyim gerçekten sezeryan sonrası ne yaşarım bilmiyorum doktorum profesör yani bu ultrason kg yanıltıyor mu her zaman önde gitti bir tık kilosu karnından belli diyor zaten ben kendime çok kilo almadım 6 kg filan toplam tecrübesi olanlar yazabilir mi çatı muayenesi oğlumda olmamıştım 🥴