Merhabalar. 22. Haftadayız. Artık bebek arabası araştırmaya başladım. Hemen alır mıyım bilmiyorum ama en azından indirimleri takip edebilmek için bir veya iki modelde karar kılmak istiyorum. Özellikle daha önce bebek büyütmüş annelere yani daha önce araba kullananlara sormak istiyorum ve çevresinden duyanlar varsa öneride bulunabilir misiniz?
Pusetli Kabin boy alsam 6 aydan sonra kabin bebek arabası bebek için kullanışlı olur mu? Çünkü biliyorum 12. Aydan sonra traveller herkese çok hantal geliyor.
Sizce travel olanın konforu ve yönünün değişiyor olması kabin boy arabanın hafifliğine tercih edilir mi?
Ben şehir hayatında kullanacağım ve sürekli aracım var. Yani avm ve park yürüyüşleri dışında uzun uzun sadece tatillerde araba kullanmamız gerekecek. Bu durumda biz 1 yaşından önce tatile gitmeyiz bence. 1 yaşından sonrası önemli.
Bütçemiz maksimum 10 bin.
Yoyko düşünmüştüm ama çok fazla iskeleti sağlam değil yorumu okudum.
Buraya kadar okumuşsanız eğer marka model önerilerinizi bekliyorum. Bu konu sıkıntılı yardımlarınızı bekliyorum yoksa kadere kısmet bir bebek arabası alıp koyacağız en sonunda 😄😄