Ben 1 ay önce ilk dozunu yaptırmıştım kasımın 2sinde 2.dozunu yaptırıcam şimdiden gerim gerim geriliyorum diyebilirim normal de iğneden vs korkma kan aldırırken falan ama nedense tetanoz dan korkar oldum ilk vurulduğum gün ve ertesi hiçbir şeyim yoktu, ne olduysa 3.günden sonra başladı bende kolum öyle bir ağrıdı ki üzerine yatamadım kolumu aşağı yukarı sağa sola kaldır indir yapamadım çok ağrım oldu ve birde halsizlik sürekli yattım o yüzden 2-3 sonra toparladım ama birde çekene sormak lazım inşallah 2.de öyle olmam diye dua ediyorum 😂