Anneadayiii__ benim birinci gebeligimde doğuma kadar kustum asla geçmiyordu serumla ağır ilaçlar neler neler kullandım. Şimdi 2. Gebeligim 24+5haftaligim ve yine geçmiyor günde 4 tane prilam kullan dedi doktorum ama asla faydası yok . Hicbiseyi ağız tadıyla yiyemiyorum . Son 15 hafta günler bian önce geçer inşallah. Allah herkese kolaylık versin çok zor