bebeklendik 3 ekimd kan testi 36 6 ekim 39 Bu arada kanama başladı (10 gün sürdü) 9 ekim 43 16 ekim 33 25 ekim yani bugün 45,48 olmuş Başına gelen var mı? Doktor yarın gel kazıma yapalım dedi
tugcesakzci bebeklendik beta artışlarınız da çok çok az olmuş ilk etapta zaten. Sağlıksız gebelik maalesef
Busy bebeklendik dış gebeliğe benZiyor. Aslında bu değerlerde operasyon değilde düşürmek için iğne yapılıyor . Benim o şekilde sonlanmıştı dış gebelik
Esrabysy bebeklendik metatraksat kemoterapi ilacı inşallah kullanmak zorunda kalmazsınız bazı doktorlar 6 ay bazıları 1 sene gebelik olmasın istiyor. Bende vakumla kürtaj olmama rağmen değerim düşmedi. İlaç verilecekti ancak bir türlü alamadım tam ilacı alacağım gün deprem oldu bu 6 şubat depremi hatayda yaşıyorum ve korkudan kanamam başladı çok şükür 1 ay sürdü ama bitti 25 gün sonra adet oldum. Bana da dış gebelik denildi hatta doktor iç kanama geçiyorum diye araştırmaya sevk etti kendi kendine düşünce dış gebe değilsin dendi. İhmal yüzünden ağır bir ilaç alacaktım. İyice araştır bak. Kürtajdan sonra hemen düşmezse bence 1-2 gün de olsa bekle ben perşembe günü kürtaj olmuştım cuma bakılmıştı betam da 150 di bu arada yüksek değer değildi. 1 günde düşmemesi normalmış zaten 48 saat içinde düşüş olması lazımmış çok dua ettim sadaka verdim adak adadım belki size saçma gelebilir ama bu şekilde atlattım ve benim için çok kötüydü gerçekten çok korktum çocuğum olmayacak sandım. Allah kimseye yaşatmasın. Çok geçmiş olsun inşallah kendi kendine düşer değeriniz
bebeklendik tugcesakzci kazıma işlemi nasıl oluy İnternetten istediğim bilgiye ulaşılamadım tam olarak bahsedilmemiş
NewMomm1 bebeklendik Eğer çocuk istiyorsanız kazıma değil de vakumlama yöntemiyle kürtaj isteyin. Kazıma rahim içi yapışıklığa neden olabiliyor malesef. Bende kürtaj oldum doktorum daha yaşın genç ve çocuk istiyorsun bunun için kazıma yapmayacağım demişti. Anesteziyi de sorun anestezisiz yapan yerler varmış çünkü.
NewMomm1 bebeklendik ona bende şaşırdım açıkcası bir bilgim yok ama kazıma işlemi dediği kürtaj oluyor
Busy bebeklendik Metotreksat diye bi iğne yapıldı bana . Tek doz . Değerim için 1 hafta sonra kan alındı sıfırlanmıştı
Busy bebeklendik evet zaten lekelenmem vardı kahverengi akıntı gibi. O devam etti sonra kesildi 1 hafta içinde