21 haftalık olmuştuk çok merak ediyordum ama bir türlü ögrenememiştik doktor en son yüzde 50 kız dedi bende kesin kızdır değişmez dedim hatta kız isimleri araştırıyordum bugün detaylı ultrason da erkek olacağını öğrendik çok şaşırdım kız diye tahmin etmiştim hep birtane de kızım var🧡
Erkek evlat tatmayı çok istiyordum dua etmiştim hayırlısı olsun diye rabbim kabul etti
Paylaşmak istedim 🥰
Tüm bebekler sağlıkla annelerine kavuşsun inşallah herkese hayırlı doğumlar dilerim ☺️