Merhaba arkadaşlar
Bugün doktor çok ödem var tansiyonuda etkiler
Kasılamalarına sebep olur tuz turşu tüketme dedi siz nasıl baş ediyorsunuz😭
Özellikle sabah kalkınca ayaklarım ellerim şiş diken üzerinde yürüyor gibiyim gece lavaboya kalkınca penguen gibi hissediyorum yürümekte zorluk çekiyorum