Kızlar bazıları diyor çok ekşi yersen kızın çok tatlı canın isterse oğlun olur diyorlar.Sizde nasıl oldu ben mesela 8+2 yiz sürekli bol acılı dürüm kebap şalgam turşu yiyorum her gün olsa her gün yerim tatlıyı normalde çok severdim içimden hiç yemek gelmiyor sireli şeylere karşı sanki soğumuş gibi hissediyorum.Sizlerin cinsiyeti belliyse en çok ne yediniz merak ediyorum